Energiboost

Efter en veckas intensiva umgänge med min f.d arbetsplats så inser jag att där finns en gemenskap och glädje som är unik. Alla blir sedda och det är ett genuint intresse för varandra. Även om tempot är rasande högt, stundtals nästan kaotiskt så finns det en gemensamhet och närhet som gör allt bara så mycket bättre. Vi tar oss igenom livets tuffa händelser som skulle slå undan fötterna på vem som helst, men som på ett självklart sätt delas. Vedermödorna blir plötsligt hanterliga och ljusglimtar anas. Det är uteslutande kvinnor , urstarka kvinnor som jag är stolt över att fortfarande tillhöra trots att det på pappret bevisligen inte är så. Men vi har knytit livslånga, osynliga band och jag känner mig oerhört berikad att få vara med..så härligt med dess urstarka kvinnor. Som ett gäng kvinnliga Stålmän, i värsta trikåerna.


Kommentarer
Postat av: Kia

Bra skrivet,och Tack !! Du lyckas alltid med att hitta de rätta orden ..
Du är alltid en av oss, i trikåer eller inte
Kram Kia

2012-12-21 @ 07:58:18
Postat av: Lotta

Ta hand om varandra nu i juletiden! Kram

2012-12-21 @ 09:26:05
URL: http://gorling.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0