Tyst och stillsamt leker de tillsammans och bredvid.

Undrar varför det just nu fungerar så bra, Isac leker en lek som jag kanske inte till fullo förstår, men som har pågått sedan lunch. Han springer in i Carls rum där Carl själv bestämt sig för att ha bild, just nu tror jag att det faktiskt mest består av Legobyggande, för att fortsätta sin färd neråt i huset där han finner mig, sittandes i uterummet med julmusik på och bläddrandes i Sköna Hem,, mitt julpyntade bord får sällskap av lite fler gubbar och bilar ju längre tid jag sitter. På fönstret har vi satt upp lite juliga Musse Pigg dekaler, de har definitivt flyttat på sig sedan jag först satte upp dem. Isac mal på , orden verkar aldrig tryta.... en helt vanlig dag på andra sidan Atlanten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0