Utan internet är nästan som att vara utan både vatten och bröd, men bara nästan.

Idag kom räddningen, inte bara en utan två killar kom och grejade med dessa kablar, nu kunde vi äntligen få se "Tjuvarnas jul" igen, den är verkligen bra i år,adventskalendern, eller är det bara för att vi vill känna oss lite mer svenska ? Hur som helst det ÄR skönt att få kontakt med omvärlden igen.
Imorgon ska Carl få pröva på att gå i skolan, kl 6.30 kommer skolbussen, tidigt med andra ord.
Jag å andra sidan ska få lite egentid, Laura , goa grannen, har tingat Isac för en lekdag, med förbehållet att hon får ta vårt uppslagsverk, It's a deal!
Jag funderar som mest på vilket shoppingmall jag ska förlusta mig i...


Vi har varit på bio, det är en tuff upplevelse för en 4 åring som inte tycker om varken mörker eller höga ljud, som tur är har Isac berikats med ett par Spiderman skor som lyser när man sparkar med dem, det blev en hel del sparkande under filmen.






Kommentarer
Postat av: Mormor

Det blev lite tomt...skönt att det funkar igen!

Hela släkten sitter fastklistrad och kikar på adventskalendern,och tycker att det är så spännande!

Ha en skön 4:de advent,snart kommer tomten:)

KRAM

2011-12-16 @ 13:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0