Ännu en solig dag i paradiset!

Idag så lunchade vi med Brian och Dinah, Brian är en nära kollega till Per.
Efter lunchen tog de med oss på en liten sightseeing , första stoppet gick till en härlig lekpark omgiven av vatten och en stor stor vandringsled. Vi lunchade i Delafield, ni vet där jag ratade shoppingen... Men jag får lov att ändra mig lite, Delafield hade minst 10 mysiga restauranger och kaffe barer så det där med shoppingen är nog ok iaf. Vi smet in på ett litet bageri och fick med oss lite cookies, mums.
Eftersom det inte finns ngn allemansrätt så är det parker som gäller, vi fick oss en visning av ett par stycken , vissa är entre'belagda och vissa är gratis, men det är enorma ytor och väldigt välorganiserade.
Solen  har lyst hela dagen och ca 13 C , inget alls att klaga på..
Dock så är väldigt ovan med min nya IPad, men kämpar tappert på!


Sista bilden är restaurangen som vi käkade på





Kommentarer
Postat av: angelie

Jag ser att ni börjar komma igång med ert liv over there!!! :) Tänk va härligt att få vara med om ett sådant äventyr!! Ta vara på varje stund.

Tiden går så fort. Tur för oss som redan längtar lite efter er!!! kram till er allihop

2011-11-15 @ 19:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0