Burr, idag är det kallt!

Det utlovas snö, hoppas det stämmer, det har iaf blivit lite ljusare med alla ljusslingor men vi väntar med spänning på att grannen ska börja tända upp, de ligger lite efter men å andra sidan så ordnade de ju med en härlig Thanksgiving....
Igår så bakade vi pepparkakor efter Vicktorias recept, se länken till hennes blogg , dock så hittade jag inga malna nejlikor utan fick hamra sönder dem med hammaren. Jag var nog så fokuserad på att hammra att jag glömde ha i socker, de blev så där. Helt ok med fikonmarmelad och ost men i övrigt så blev de ganska så tråkiga.


Kommentarer
Postat av: Jessica Lindegren

Underbart med din version av mortel! Man tager vad man haver. Mamma och jag fick oss ett gott skratt.

Skönt att se att ni har det riktigt bra! Må så gott, vi tänker på er. Kan du skicka er adress så vi kan skicka ett litet julkort, kanske?

Kram Jessica

2011-12-02 @ 13:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0