Det där att ha en IPad fångar inte bara mig....

Mycket verkar man kunna göra,det värsta är ju att jag (man) är så okunnig men Per o jag klurar och klurar. Vi har nu flera kvällar i rad suttit framför våra datorer och försökt få bukt med okunnigheten,jag tror bestämt vi kommit en bit på väg.
Carl är lycklig, vi har hyrt en gitarr åt honom så nu har han nästan allt som finns kvar hemma. Dock så inser vi att vi glömt stämapparaten, inte lätt med två helt tondöva föräldrar som på sin höjd sjunger i duschen, mycket tyst!


Kommentarer
Postat av: Clara

Nu kan du skypa med Johan som också presic har köpt sig en Ipad. Och så kan vi spela Wordfeud! Clarence Alabama heter jag där! :-) Kramis P.S Jag har svarat dig vad vinet heter...

2011-11-08 @ 15:34:14
Postat av: Lotta jag

Mycket bra Clara och Johan, ska genast grotta ner mig i Wordfeud...Kram

2011-11-08 @ 20:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0