Förberedelser på hög nivå....

Har surfat på div matsidor och letar efter recept på kalkon, jag fastnade för Pernilla Wahlgrens ,,, men är det så att det är någon annan som har ett hett tips så är jag inte sen att ändra mig.
För övrigt idag så har min brorson Linus stuckit iväg till Australien för ett år som au pair, modiga Linus.
Han har lovat att hålla oss uppdaterade så jag har länkat till hans blogg få se hur han upplever att byta land.
Ikväll är det en dans/ teater föreställning som den lokala skolan ska framföra här som vi ska kika på, den heter "The Nutcracker" och imorgon så ska våra nya goa grannar ta med pss ut på restaurang , en restaurang som tydligen är populär hos barnen då den hade ett Spelrum.....







Kommentarer
Postat av: Elis

Idag blir Elis 9 månader.....

Hurra!



Kram på er,ännu en fin bild :)



Mormor

2011-11-19 @ 08:14:40
Postat av: Ewonne

Halloj! Jo jag vill bara säga att Pernillas kalkon är kanon! den har jag provat göra om det nu är den man stoppar prouciottoskinka och annat gott i... kram

2011-11-19 @ 18:01:35
Postat av: Lotta ( jag )

Precis den som jag hittade, lät så himla gott med lite skinka och örter i .... nu är det bara kalkonen som ska hittats..... Kram

2011-11-19 @ 22:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0