Idag så sken solen en stund och det var alldeles ljuvligt att ha en egen strand!

Innan vi kom hem och gick ner på stranden så körde jag  "vår" nya SUV , ett svart monster som till barnens glädje hade en inbyggd DVD spelare, lyckan blev komplett när det även fanns en James Bond film i bilen.
Jag körde Per till kontoret efter lunch och sedan beslöt vi oss för att utforska lite olika ställen.
Första stoppet gick till Delafield och en lekpark, jag försökte förtvivlat att få ta mig en sväng till shoppingen  men nope, leka var det som gällde.
Väl framme vid shoppinggatan ( man kör ju naturligtvis bil mellan allt) så åkte vi rakt igenom utan att riktigt förstå att det var huvudgatan och det stora shoppingstråket....VI skippade just den shoppingen och åkte till Best Buy , en elektronikaffär liknande SIBA, mycket fanns det där att kika på enligt Carl. Jag spanar efter en IPAD , men behöver kolla upp så att jag kan få ett svenskt tangentbord installerat, vill gärna ha Å Ä Ö. Just nu så slåss vi 3 som är hemma om en dator, Carl Skypar , Isac spelar Karlsson på taket och jag vill ju blogga.... 

Efter ett besök på Starbucks så pep vi hemåt när solen kom fram, och jag körde bara fel 2 gånger , otroligt! 

Kameran var med på stranden, löven är otroligt vackra fortfarande, de skiftar i alla sorters möjliga brandgula färger.











Kommentarer
Postat av: angelie

Underbart att få följa er!!! William saknar er redan. kram till er allihop

2011-11-05 @ 20:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0