Jag / vi längtar efter glögg ikväll...

Men eftersom jag inte tror att jag kommer att besöka Ikea så snålade vi in på glöggen och förlustade oss på lite chokladkaka istället, undrar just var på kroppen det kommer att sätta sig. Man får lätt lite panik när man ställer sig på vågen och den visar 3-siffrigt!!! Redan, efter att ha varit här i bara 2 veckor
men det är ju inte kg utan pound och då är det nog tur att det är 3 siffror och inget annat.... annars får nog tomten svårt att hitta rätt storlek på Victoria Secret, jag har ju redan varit där och fått min storlek utmätt. Det gäller ju att se om sitt hus.



Kommentarer
Postat av: Clara

Bra jobbat Lotta!! Det gäller att hjälpa tomten lite på traven. Har ni börjat ladda för thanksgiving? Kramar till er alla!!

2011-11-17 @ 08:25:08
Postat av: Cissi

Härligt och höra! KRAM!!

2011-11-18 @ 08:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0