Allt löper på ...

Idag har jag  biljetterat våra biljetter med SAS till Chicago, avresedatum 01 nov ... känns stundtals overkligt.
Det har varit  så mycket upp o ner och uppskjuten avresa så det är svårt att glädja sig på riktigt, men vi gör tappra försök.
 Nu skrev jag ju att vi skulle ha fått biljetterna via en konkurrent men , trots att C  är föräldraledig så tror jag att jag har fixat vår USA resa denna gång, jag lovar att det är många som har kikat och godkänt det hela :-)

Helgen kommer att spenderas i spanska tecken, Tapas i goda   vänners lag och så hoppas vi på en riktig härlig spansk sol oxå, vi kör städdag på lördag ute på gården.

Bifogar lite bilder från förra lördagen då vi körde ett lekplats race, allt enligt  Isacs önskan! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0