Vi börjar så sakta att packa.....

Tro det eller ej , vi är på väg, just idag så är vi närmare avresan än vad vi varit hittills.
Nu ska vi "bara" beställa flygbiljetterna, tack och lov att vi får använda oss av en konkurrent till det, vill ju minnas när jag bokade mig själv på fel returdatum  från San Francisco.
Har dock gjort en väldig noggrann och tydlig pdf fil till resebyrån , bara att följa.

Nu ska jag äntligen sova gott inatt ... utan att vakna av att känna mig lite lätt stressad.
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Camilla

Bra att du har snälla kollegor som håller koll på dig när du är ute och far... KRAM!

2011-10-19 @ 12:54:54
Postat av: Lotta ( Jag )

Camilla, jag hade behövt dig nu ... har bokat biljetterna själv, och håller tummarna !

2011-10-20 @ 20:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0