Det kom en yngling och ringde på min dörr.

Han som varit borta lika länge som vintern varit, han sa inget om hemresan utan helt plötsligt så stog han där, älskade Linus, välkommen hem, tänk att du varit i Australien ett halvår, otroligt. Jag minns när du var sådär 4 år och vi smög oss ut och tog ett nattdopp på Lögarängen , det var en sådan tropisk sommarnatt med ett ljus som aldrig försvann och Mälaren svalkade oss behövligt. Du somnde i cykelsadeln och snusade så härligt när jag bar upp dig till min säng. Vad gjorde det sedan att du tog fel på badrum och klädkammaren och råkade kissa i min symaskin? Vi hade ju så mysigt!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Kram Linus,jag blev också överaskad när då ringde på min dörr..skönt att du är nära:)



Farmor och Elis som blev så glada

2012-04-30 @ 08:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0