Änglavakt

Igår när jag lämnat av Farmor efter vårt sjukhusbesök så hade jag änglavakt. Det blåste en hel del på Dingtunastäppen och när jag möter en tung lastbil så händer det otroliga. Motorhuven lossnar, den far upp och över taket och som tur är landar den på gärdet ca 500 m från vägen! Allt gick bra men när man tänker på vad som kunde skett blir man lite skakig.

Nu är både huven och bilen hos plåtslagaren och idag har jag Farmors bil för vår nya vända till sjukhuset, hoppas vinden mojnat....


Kommentarer
Postat av: Mamma

Änglar finns....tur att det gick bra!

Kram

2012-03-13 @ 10:03:09
Postat av: Clara

Du är ju själv en ängel! Vad du är go som sjkutsar på farmor. Guldstjärna till dig. På torsdag kör vi Easyline va? Kram lilla gullvippa!

2012-03-13 @ 10:46:34
Postat av: Lotta (jag)

@ Clara: Easyline bokat, idag tänkte jag köra lunchpass men inser just att alla träningskläder ligger i tvättmaskinen, känns verkligen som en dålig ursäkt! Men till kvällen är de nog torra och def tills torsdag! Jippie....

Kram

@ Ängelmamman : Törs knappt tänka på vad som kunnat skett! Hualigen

2012-03-13 @ 11:00:08
URL: http://gorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0