Att färdas genom tiden...

Vi möttes igår kväll på Tabazco, vi som inte setts alla fyra sedan 1998... Vi träffades på den tiden vi alla tävlade mot varandra i att bära störst axelvaddar och kunna frambringa den högsta snedluggen. Vi slog följe genom ett decennium och lite till sedan blev det sporadiska möten, men igår slog vi till och sågs på nytt. Det är som om tiden sått stilla och vi precis lämnade axelvaddarna i byrålådan igår, skratten levererades på löpande band och de allvarligare bitarna delgavs med en värme så idag fylls jag av en härlig känsla av att funnit förlorade pusselbitar, pusselbitar jag inte visste att jag saknat!
Så TACK brudar, ni förgyller mitt liv!!




Kommentarer
Postat av: Anja

Vänner är en rikedom. Så härligt att kunna kroka i där man står här och nu. Fint beskrivet!

2012-03-30 @ 11:04:35
Postat av: Lotta (jag)

@Anja: Rikedom när den är som rikast!

2012-04-02 @ 08:16:32
URL: http://gorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0