Att sakna

Titt som tätt börjar jag leta efter saker som jag behöver och inser att de är kvar i huset i Usa, i väntan på att vi kommer tillbaka. Just nu i dagsläget är det ju inte aktuellt så det blir nog till att försöka uppdatera de missade sakerna så gott det går. Det som jag saknade mest ( näst efter Laura och familjen förstås) är Linas alla recept, Carls skaljacka, mina löparskor och mina träningskläder.
Per är tacksam över vårens entré eftersom han lämnade kvar alla sina vintersaker, men det går bra att gå runt Östra i lågskor....


Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Men vad var det som hände?

Lämnade ni USA med avsikten att återvända men sedan blev det nya förutsättningar?



Kram, V

2012-03-08 @ 09:56:25
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Lotta (jag)

@Vicktoria: Vi skulle bara hem för att förnya visum , det skulle ta ca 2 veckor men ambassaden ville annorlunda. Så nu skeppas sakerna hem och vi går i väntans tider på att ambassaden ska ordna med ett arbetstillstånd.. suck det kan ta mellan 6 mån till 12 mån... Men det blir ju mer tid att träna!!! Kram

2012-03-08 @ 15:19:36
URL: http://gorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0