Att fylla 40 år

är inget som jag längre fasar över utan snarare välkomnar igen, om det bara kunde vara möjligt så kan jag tänka mig att fira flera gånger.
Att få dricka iskall skumpa till lunch vid en av strandrestaurangerna och få svalka sig med ett eftermiddagsdopp, sedan i sakta mak strosa hemåt för att under middagen fortsätta bubblandet under solnedgången gör verkligen att jag tror på min nya "vetenskap" Det är fullt möjligt att kunna bubbla sig lycklig, och som en bonus så går det även att bubbla sig vacker!
Så välkommen underbara 40, vi trivs redan ihop.

 


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Grattis och välkommen till oss mellan 40-50!

2012-05-20 @ 16:39:02
Postat av: Jag

Stort grattis! Och tack för de lugnande orden, då kanske jag inte behöver känna någon medelålderskris som min mor tror att jag befinner mig i när jag vill skiljas:-)

2012-05-20 @ 21:02:22
URL: http://samtalmedgud.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0