Dagens glamorösa tillvaro

Idag är dagen då jag letat efter borttappat lösbröst, jagat telefontid hos hemtjänsten, talat med onkologen och nu snart ska jag träffa en arbetsterapeut som förhoppningsvis har både rullatorer och duschstol till utlåning. Det är en dag som känns svår, jag är tvungen att ta beslut om vårdinsatser och hemhjälp, och det till världens bästa farmor. Som för en månad sedan cyklade i Dingtuna och som förra helgen lyckades pricka rätt i V 75 och vann en summa pengar,betydligt mer än vad hennes fyra söner lyckats med!
Älskade farmor, det gör mig ont att se dig så här.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lotta min "Vardagshjälte", så fint du skriver om farmor.

Kram till er båda!

2012-05-08 @ 08:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0