Det är någonting som hänt,

det är inte som förut!
Det här med att vara flaggansvarig i en samfällighet med 17 olika hushåll innebär även 17 olika viljor och idéer HUR man flaggar. Trots att flaggan lyst med sin frånvaro de sista två åren så trodde jag i min enfald att det bara skulle vara positivt med att få upp flaggan, men aldrig har jag varit med om så många kommentarer för så lite. Det är tydligt att flaggan engagerar, och det till en så hög grad att när vimpeln skulle upp och det hade inhandlats en ny hel, så var det en ny sort och dessutom så missade jag tydligen att få upp den helt i topp. Men det gick bra, nu är den högst opp i toppen, tack du vänliga själ som gjorde det, tokigt bara att linan gick av så nu blev det fel , trots allt. Vill bara påpeka att jag som nyutnämnd flaggansvarig är oskyldig till att vimpeln hänger på halv styrka.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0