Det kom ett samtal...

Igår mitt under middagen kom det ett samtal från goaste Clara: Jag hämtar dig 10.45 imorgon, jag vet var stället ligger, glöm inte plånboken!
Tusen tack, jag var redo strax efter halv och där kom hon, taggad till tänderna! Vi var nästan först och på något snitsligt sätt kom vi först in på utförsäljningen. Det var en fullständig glädje, det lös ur alla kvinnors ögon, himmelriket , vi hade hittat himmelriket! Swedish Hasbeens utförsäljningslokal.... med en ordentlig REA! Exakt 29 minuter senare satt vi oss i bilen med fyra par nya träskor inhandlade, då hade vi dessutom hunnit beundra E:s tre par oxå!
Vilken lycka en gråmulen lördag som denna.

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Då hann ni precis åka när jag kom dit! Vad snabba ni var! Jag var där betydligt längre för att jag inte kunde bestämma mig (Shlomy höll på att bli galen!). I min storlek, 39-40 fanns betydligt mindre att välja på än för t.ex. 37 och 38 som ni kanske har. Kom iaf hem med ett par kängor och ett par slip-in. Tyvärr inga roliga färger i min storlek. Köpte ni 4 var eller 4 tillsammans?! Kram, Anna

2012-05-05 @ 16:33:00
Postat av: Lotta (jag)

@Anna: Det blev 2 par var, jag valde ett par naturfärgade med hel tå samt en grå i strl 40 så det var kanske jag som knep dem före dig... Kram

2012-05-05 @ 17:43:03
URL: http://gorling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag köpte också ett par naturfärgade med stängd tå. Kängorna har jag dock värsta ångesten för. Skitsnygga men inte riktigt jag... Ska nog försöka sälja dem. Olivgröna med snörning och två naturfärgade remmar. Suck!

2012-05-06 @ 18:53:41
Postat av: Lotta (jag)

Anna,sälj dem inte, jag formligen älskar mina och kan knappt slita mig ifrån dem! Det är du. jag och Carrie i Sex and the city som tassar omkring i såna....

Kram

2012-05-06 @ 19:47:47
URL: http://gorling.blogg.se/
Postat av: Jag

Visa, visa, visa - jag som inte hittade dit!

2012-05-07 @ 09:52:51
URL: http://samtalmedgud.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0