och som Barbamamma

är det ju bäst att fylla på depåerna så man inte tappar formen.
Isac och jag tog varsin glass på stan idag, före lunch och se jag blev helt lugn. Jag som på fm andades stressigt och kände att all världens press låg på mina axlar, efter lite solsken och glass så känns det bättre, så till den grad att när hemtjänsten ringde och meddelar att farmor har fått stopp i köket så känns det inte värre än jag fixar det. Snart så ska jag nog hinna packa lite, vi åker ju inte förrens ca 3 imorron bitti. Och innan dess så har jag nog fällt den där flaggstången oxå..

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej nu sitter ni på flyget...snart framme i värmen och solen! :)

Ha det så bra alla 6

Kram

2012-05-11 @ 08:43:46
Postat av: Mamma

Ha, ha jag glömde han som inte badar...

ha det så bra alla7

2012-05-11 @ 08:49:54
Postat av: Mamma

Första dagen som 40-åring....hoppas Du får en skön dag på stranden :)

GRATTIS från Mamma & Elis

2012-05-14 @ 08:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0